Jag bestämde mig imorse att det här skulle vara en bra dag

Tog mysmorgon med den bästa, han skällde ut en snubbe rejält på promenaden och jag lät honom, tänkte att han kanske kände för det, det kanske var en elak människa, vem vet. Åt mackfrukost, bara för att jag kunde. Diskade inte, för att jag inte kände för det. Åkte till stallet och knäppte 195 kort. Pappa ringde och lät jätteglad, han berättade att bilen nu fungerar. Han ringer mig typ 5 gånger per år och nu har han ringt 2 gånger på mindre än en vecka, ny vana?!. Har precis kommit ur duschen och svept ett stort glas saft. Ska strax åka till syrran på kalas. Tänkte sätta på mig den nya "lilla svarta"!. Känner för att vara lite fin. Sen tänkte jag bygga pussel och prata skit med Lina halva natten. Känns som att den här dagen inte kan misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0