Onsdag

Det känns som att jag har haft semester nu, schemaändring is the shit! Idag har jag hunnit massor. Det är så skönt att hinna med allt man vill. Storstallet var lite halvt jobbigt idag. Lina och Magda red ut och jag tog på mig att mocka åt Bronzac, Tage och Elis. Det är rätt jobbigt att mocka efter träning. Blev lite halft illa mående men det kan ju ha berott på att Lina skickade "kommer om 1 minut" när jag hade halva tallriken kvar med mat också så jag kastade i mig den. Så är det när man vill hinna mycket. Lillstallet kommer jag att skriva om imorgon bitti så kika in då.
 
Ikväll har jag snabb kockat matlådor, åt två omgångar och blev illamående igen när jag småsprang till bion. Just det innan dess så lämnade jag Ballen hos grannen. Idag när jag kom hem från stallet så kom den nya grannen ut och sa "åhh jag hörde att grannen skulle få vara hundvakt ikväll, jag har ju sagt att han får vara här med mig!". Så ikväll när jag skulle lämna honom så hade nya grannen bjudit in sig till grannen som skulle vara hundvakt så skulle dom vara hundvakt tillsammans. Det är ju en himla tur det eftersom Baltazar är världens jobbigaste hund, eller inte. Haha men han hade haft en mysig kväll och hoppat emellan deras knän och letat godis(leverpastäj som hon hade gått och köpt till honom). Ja han har det bra min hund, älskad av många.
Ikväll i Lillstallet var Magda hundvakt.. Baltazar är inte en rolig hund när jag skrotar runt uppe på en hästrygg.
 
Shoppat ägg, avokado och philadelfia ost idag.. 67 kr borta. Sen bio då.. 100 kr. Dagskostnad 167 kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0