Reflektion

Jag köpte en dipp idag. Tänkte helt ärligt att det inte kunde vara så "farligt". Men shit vad jag hade fel. En påse är 28 gram, det är 60 kolhydrater i 100 gram. Alltså 20 i en påse. Så om jag äter en påse så har jag nått dagsbehovet av kolhydrater. Galet! Sen är det bara skit i den också. Glutamat, mjölksocker mm mm mm. Men jag åt den ändå, på gurka. Riktigt gott! Jag åt ju inte en hel skål och jag kommer kanske inte äta det något mer eller så gör jag det om ett år eller så.
 
Annars har jag bara ätit bra idag. Dagen började med den godaste frukosten! Sen åt jag lax och blomkålsmos till sen lunch för man håller sig riktigt mätt på valnötsbrödet. Sen åt jag gurka, dipp, nötter till middag. Snart tänker jag  mysa ner mig i soffan och käka bär med ovispad grädde, mitt nya begär!
Frukost - Valnötsbröd med smör, ost och paprika + ett glas stevia saft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0