Sitter och spånar efter en resa

Jag vill åka utomlands även iår, detta trots att jag måste flyga. Jag har kollat lite på bussresor men jag upplevde det som väldigt drygt och jobbigt att åka till Polen, Tyskland och Danmark med buss så ännu längre känns inte aktuellt.
 
Jag vill ha med hela familjen. Jag vill att allt ska ingå. Gärna Mallorca igen, älskar det stället. Jag skulle även vilja åka en weekend till något fint spa eller tillbaka till Valencia och strosa runt och mysa. Det är när jag är borta jag inser hur himla bra jag trivs hemma så därför vill jag gärna få in minst tre resor under det kommande året.
 
Några bilder från i maj 2012 då jag och Johan var i Grekland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0