Snart långhelg

Jobbar mitt sista pass ikväll innan jag är ledig till på måndag. Skönt med några helt oplanerade dagar och kvällar och ingenting att anpassa mig till. Har fått ont i ryggen, troligtvis av att jag åkte ner i snön med hästen. Vi åkte ju rakt ner typ en meter med en duns så det har nog satt sig på min svank. Det känns som att den är ihoptryckt. Det är dock bättre idag än det var igår. Då gjorde det galet ont och inatt har det varit ganska omöjligt att sova längre stunder. Så vi är tillbaka till mig och smärta. Det funkar inte bra.
 
Men som sagt idag kan jag röra på mig och nu har jag duschat och myst runt med min fina vovve som är hemma hos mig igen. När det Okända är slut ska vi pallra oss ut på en promenad i den härliga vintern! Baltazar fullkomligt älskar snön. Sen ska vi nog åka iväg till stallet och pussa lite på hästarna innan jobbet börjar.
Ballen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0