Ååååå

Så känner jag i hela kroppen ikväll. Hade tänkt och planerat så mycket för idag men allt sprack när min (nylagade) bil tappade avgasröret mitt ute i ingenstans. Så istället för att hinna allt satt jag i en bil i tre timmar. Men det gjorde mig nog bara gott. Det fanns knappt mottagning och absolut inget nät att surfa på. Så jag satt där och slog bromsar, lekte med Baltazar och väntade på att min helt fantastiska pappa och lika underbara bror kom och bytte bil med mig. De fick den trasiga och jag en hel. Då kunde jag äntligen åka vidare mot mitt efterlängtade hav.
 
Väl framme var allt precis perfekt och jag njöt varje sekund. Gud va jag vill ha en stuga vid havet!






 
 






 

Kommentarer
Postat av: sanna

http://www.aftonbladet.se/halsa/article17183092.ab

Svar: Haha.. jag har slutat äta dom ofta. Använder salvan istället.
Hanna

2013-07-25 @ 14:20:51
Postat av: Lina

Vad snälla dom är, din pappa och bror!! :)

Svar: Världens bästa!
Hanna

2013-07-25 @ 23:05:53
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0