Ensam

Tog mig en ensamkväll ikväll. Har varit i stallet precis hela dagen och alla jag känner ska ut ikväll. Detta är den helg varje år då jag minst vill gå ut. Det är alltid så himla mycket folk och alla är väldigt fulla efter att ha druckit hela dagarna och näe jag orkar sällan det. Så jag bestämde mig för en kväll helt för mig själv istället.
 
Jag har bloggat lite längre inlägg som kommer framöver, tagit en lång PW med Baltazar, tjuvvägt mig(ser bra ut för första gången på läääänge) och nu sitter jag på golvet och har ont i mitt skavsår, ont i ryggen och ska strax duscha och lägga mig på spikmattan och sova.
 
 
Imorgon funderar jag på att åka till havet med Baltazar och strosa runt och sola lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0