Just nu känner jag mig lite smalare

Det går upp och det går ner och det går hit och det går dit. Känslan är minst lika viktig som siffrorna. Träningen går oftast bäst när jag mår sämst eller bäst. Just nu mår jag bra i min kropp. Jag hoppas det håller i sig länge. För så länge man mår bra på insidan så brukar utsidan hänga med. Men om man bara är allmänt less på utsidan så brukar insidan bli lidande.
 
Jag mätte min mage igår kväll. Den var 2 cm större än förra gången jag mätte(fast då var det ju morgon). Ändå känner jag mig lite smalare än jag gjort på bra länge. Jag kommer ihåg hur smal jag kände mig efter några månader på LCHF. Galet hur hjärnan förändras och vill ha nya önskemål.
 
Jag hatar att huden hänger på både mage och lår och armar. Men just nu för dagen så känns det ok att inte se ut precis som jag vill. Det här är faktiskt det bästa jag kan se ut just nu efter allt vad min kropp gått igenom. Huden kommer inte försvinna av sig själv, endast operation kan ta bort den. Så det är ganska skönt att känna att jag just i detta nu är ok med hur kroppen ser ut. Att den funkar är ju helt galet bra med tanke på vad jag utsatt den för under mina år. Jag kommer alltså att få uppleva fler bra dagar på stranden även iår..
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Filmerna från Annas filmkamera fungerar också Hanna! :D så nu har jag suttit och kikat på Dansas absolut första löshoppning och oj vad det hänt grejer sen dess, på alla plan. Hos mig, hos henne, hos alla! Haha. Du ska få se filmen, för det är stor skillnad på din kropp ska du veta!

Svar: Härligt härligt! Vi får ha filmkväll med alla filmer!
Hanna

2013-07-03 @ 23:24:39
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0