Ledig måndag

Haft en riktigt skön och innehållsrik måndag. Kickade igång dagen med en PW. Packade in Baltazar i bilen och åkte och gjorde ett ryck i stallet, det var riktigt tungt och slitit, tog bort allt strö och spolade rent golven några gånger. Åkte direkt till Sofia och hoppade i sjön, 25 grader i vattnet!! Spenderade några timmar med barnen och bara va. Kom hem piffade(duschade 3 minuter och satte en hårnål i håret) till mig innan jag gick ut på Grillnatta en sväng.
 
Nu sitter jag här trött och glad framför Criminal Mind och inser att jag har ätit ETT mål mat idag. En tacotallrik från Roys. Har börjat med Periodisk fasta igen så nu är det försent att äta och inte är jag hungrig heller.
Vad har ni gjort idag? Berätta nu. Komigen, jag vet ingenting om er och ni har just fått hela min dag i detalj :P!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har jobbat, två färg+klipp kunder och 3 st som enbart klippte sig. Åt köttfärssås med pepperoni till lunch där mitt i någon gång. Innan jag cyklade hem så köpte jag ett par promenadskor efter sju års velande! Åkte sen till mamma och färgade hennes hår. Myste med sune i gräset, åt pannkaka, klippte henne och åt sedan jordgubbar och mjölk innan jag åkte hem. Smet in till hästarna och gosade med dom. Nästan inga flugor så dom var jättemysiga. Svårt att slita sig!!! Nu har jag lax i ugnen som blir matlåda till imorgon. Ska titta på vampyrerna innan jag lägger mig.

Svar: Din dag lät lite "jobbigare":P än min haha.. Men mysig!
Hanna

2013-07-29 @ 22:14:31
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0