God morgon

Jag hade förträngt hur ont jag fick av kettlebells passet. Det värker i låren, magen, ryggen, vaderna, axlarna ja you name it. Hoppas kroppen bygger muckler.
 
Just nu ligger jag utslagen i min säng och planerar dagen. Ska strax åka och köpa en ny dator tror jag bestämt. Fick semesterpengar från förra jobbet så de kan jag spendera på en dator (och kanske en egen cykel). Vill ha en till extern hårddisk också. Har tjatat om det länge nu men tar mig aldrig för att köpa en så idag kanske är en passande dag.
 
Efter shoppingen tänkte jag hoppa i en bikini och slumra på en filt i solen några timmar innan det är dax för uppfräshning delux och bröllop. Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0