Projekt Lukas

Jag har ett nytt projekt på G. Visa min fina kamrat är ju halt så ridningen får ligga på vänt ett bra tag. Vi har ju en liten liten minishettis i stallet som heter Lukas och honom ska jag nu börja köra. Vi ska träna upp kondition och muskler så att han håller långsiktigt såklart.
 
Igår började vi med att tömköra en sväng för att checka av att styrning, gas och broms satt där de ska. De är liiiite ringrostiga så vi får köra snart igen.
 
 
Ps. Jag sitter självklart inte på honom, Mina ben är superlånga så jag kan stå över hans rygg.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fick mig ett gott skratt när jag skrollade ner bilderna :)

2013-06-27 @ 02:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0