Spara pengar är en grej jag gillar

Jag var in på banken idag och jag har ganska länge haft ett mål att återigen komma upp i 100 000 sparade kronor. Idag fanns dom där. Lyckan i min hjärna svirrade runt och nu kan jag lägga mig glad i själen. Nu vet jag inte om jag ska få slösa lite mer eller om jag ska sätta ett högre mål. Nästan hela min sparbudget försvann när jag pluggade utan lån och det får jag ont i hjärtat av. Så troligtvis så ska jag spara upp lite mer utifall jag vill köpa något så att jag ändå har en budget kvar. Jag älskar ju utmaningar och ekonomin är inget undantag.
 
Ju mer pengar jag sparar desto snålare blir jag i inköp haha. Hur gör ni? Sparar ni? Slösar ni? Eller lever ni på gränsen och klarar er precis? Jag har gjort alltihop. & snart är jag arbetslös och får leva snålliv igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0