Ung

Japp TRE gånger har jag fått höra att jag är ung idag. Min ungdom är inte förbi wiihooo!! Först Hasse i stallet, sen Linas farmors väninna och sen en gubbe utanför mitt hus som påstod att jag var så ung att jag inte kunde förstå vad det innebär att äga ett eget hus(haha det är ju rätt sjukt att jag på typ 3 minuters samtal hinner komma fram till så mycket). HA! Hur sjukt är det inte att alla påpekar det exakt samma dag också. Så nu ska jag ta mitt unga fräscha jag ut på en kvällsrunda med Elina.

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jamen du är ju ung Hanna, skulle jag gissa din ålder bara genom att titta på bilder så tippar jag på 22 år.

Jag däremot är inte så (ähum) ung, numera färgar jag inte håret för att det är kul utan för att dölja grått hår :D

Svar: Ojojoj.. 22 år.. ja då är jag ju ung :) Fick höra på kryssningen hur ung jag var också.. Så jag verkar verkligen se ung ut för min ålder :P
Hanna

2013-06-19 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0