Våra hundar

Alltså Lina och jag har umgåtts i ca 1.5 år flera dagar varje vecka. Våra hundar har inte fått hälsa på varandra för hennes hund kan bita andra hundar har dom sagt. Så jag har liksom inte vågat. För några veckor sedan fick jag veta att han inte direkt hugger dom utan nafsar lite.
 
Så idag fick jag nog och tog båda hundarna direkt när vi kom till stallet, tog ett lång ridspö och gick på en tur ner till sågen och släppte lös dom utan Lina närvarande. Sune bet Baltazar lite i pälsen två gånger innan Baltazar fattade att han skulle hålla visst avstånd. Men sen blev dom sams. Eller iaf inte osams. Förstå ni vilken befrielse att slippa ha dom i koppel i olika delar av stallet. Kan inte gått bättre och jag kan inte vara lyckligare. Nu kan vi äntligen umgås som den stora härliga familj vi är, alla tillsammans.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0