Första klippkortspasset

Nu har jag köpt mitt klippkort. Jag kommer att skriva om varje pass så att jag sen kan gå tillbaka och kolla vad jag har gjort. Jag kommer använda det för att gå på olika grupp pass men det kan också bli att jag går på gymmet någon söndag eftersom mitt gym är stängt då. Jag hoppas att detta ska ge mig lite mer variation och att jag ska kunna börja jogga på Höghammarhallen.
 
Jag har varit på Box´n Fun med Lina ikväll och nu skakar hela händerna. Det är riktigt läskigt. Jag kan knappt skriva på datorn. Så himla konstigt för jag tog i och kämpade med övningarna men jag tyckte ändå att jag var pigg och inte helt slut efter passet men det kanske kommer efter. Det här passet var mycket svårare rent tekniskt än det jag och Marie gick på. Så detta blev inte lika jobbigt konditionsmässigt men det är ju ändå jobbigt.
 
Vi var nöjda och glada! Kul att träna med Lina!
 
Nu sitter jag och kollar på Criminal Minds och väntar på att maten ska bli klar. Är vrålhungrig och maten luktar sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0