God morgon

Jag har kommit fram till att jag ska omprioritera stalltiden. Det bästa med stallet är allt på samma gång. Hästarna, Lina och vårat prat. Den senaste tiden har jag haft mycket egentid i stallet och jag rider ju Visa tre gånger per vecka. Detta och att jag tränar på gymmet mer har inneburit att jag inte har hunnit med lika mycket stalltid med Lina och det saknar jag. Därför behöver jag nu göra någon ändring. Har inte riktigt klurat ut vad eller hur ännu. Men troligtvis innebär det några fler timmar i stallen och färre någon annanstans. Jag älskar ju tiden jag har med Visa och vi ska absolut fortsätta vår resa nu i vår så där tar jag inte bort någon tid.
Lina lånade "min" häst häromdagen..

Känner dock att jag har ett stort behov av att ventilera allting med Lina lite oftare än vad det har blitt den senaste tiden. Lina är den av mina vänner som vet allting i min vardag och som alltid finns där. Jag har sagt det förut, ALLA borde få ha en Lina i sina liv.
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Intressant link om hur onaturliga skönhetsprodukter påverkar kroppen av en ung tjej som verkar ha mer koll en de flesta i den åldernintressant :)

2013-03-11 @ 09:27:12
Postat av: sanna

http://emmagranath.se/category/deodorant/

2013-03-11 @ 09:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0