God morgon

Igår hade jag fullt upp. Först jobbade jag till fyra och då kom Vidar till mig och vi åkte till stallet där Vidar fick rida på Bronzac. I stallet började jag må illa, magen var liksom uppsvälld och när vi efter någon timme kom till Lillstallet så kräktes jag. Vi borstade hästarna lite snabbt och Lina matade. Sen åkte vi hem och Vidar fick käka lite sen däckade vi i säng. Jag mådde mycket bättre men jag blir alltid så galet trött av att ha mått illa och spytt så vi somnade vid halv nio. Jag vaknade och kräktes en gång till men imorse mådde jag bra. Så himla konstigt. Jag hoppas det inte är magsjuka så att jag har smittat någon.
 
Igår när vi la oss så hade Katten gått och lagt sig på Vidars kudde, hon brukar alltid ligga på sin kudde på andra sidan. Men jag tänkte att hon flyttar väl på sig. Men när jag var upp inatt så låg hon kvar. HHon som inte ens gillar barn så mycket. Knäppa katt.
 
Imorse hade vi bus med Baltazar i sängen!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0