Ledig tisdag

Jag har slösat lite på den här dagen. Sov jättebra inatt och när klockan ringde och det var dax för de sista timmarna jobb så kändes det helt okej att gå upp och det händer sällan. Så efter jag slutat så fixade jag med tvätten som är över hela min lägenhet. Sen blev jag dötrött och bestämde mig för att krypa ner i sängen och ha ett sent morgonmys. Kollade på Det Okända från igårkväll!
Somnade dock och sov i drygt en timme. Sen har jag käkat glass med bär och kollat på Det Okända som alltid 13:15. Nu har jag svårt att bestämma mig vad jag ska göra resten av dagen. Träna? Till stallet och mocka? Träffa E? Träffa Sofia, Dennis och Vincent? Fixa naglarna, Ta hand om lägenheten?? Kolla på ny lägenhet? stanna i soffan hela dagen? Åkta till storstallet senare med Lina? Hmm ja vi får la se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0