Min mage

Den ständiga magen haha.. Mätte den igen.. Nu är den ännu mindre. 1 cm till borta. Tänk om träningen nu äntligen har börjat fungera för min kropp. Vad härligt det vore. Tänk om min kropp äntligen förstått vad den ska göra som en effekt av träningen. Vi hoppas!!!
Om min mage kunde se ut såhär när jag e klar med viktminskningen så skulle jag vara nöjd. Alltså när jag står upp, ligger åt alla håll, gör plankan och så. Såhär ser den bara ut då jag ligger ner på ryggen för tillfället, men det är väl inte fy skam. Förut såg jag inte ut såhär. Jag och min krovmage.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror absolut att träningen ger effekt! Ibland kan det vara bättre och mäta sig istället för att väga sig! Styrketräning är bra för förbränningen! Bra jobbat

Svar: Meen hur kom du in på min blogg?? Jag kan inte få fram den och inte någon annan heller.. det blir typ hannakjonsson.blogg.se ska inte hittas.. Fan va skumt.
Hanna

2013-03-02 @ 14:00:16
URL: http://www.embra.blogg.se
Postat av: Sara

Funkar för mig också, genom telefonen:)

Svar: Nu ska det vara fixat.
Hanna

2013-03-02 @ 19:05:35
Postat av: Emma

Jag kom in genom mobilen?!?! Har din blogg som bokmärke sedan tidigare.

Svar: JA jag kommer också in genom bloggappen men inte på vanlig internet sida liksom. Skit skumt!
Hanna

2013-03-03 @ 11:57:20
URL: http://www.embra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0