Påskfest

Jag hade så himla roligt igår. Blev lite annorlunda eftersom vi hade ett gäng kids med också. Det blir ju lite så nu att många som jag bryr mig om har barn och då prioriterar jag att vi alla träffas än att folk ska vara fulla. Igår kunde man dock vara bådeock. Vi hade Musikquis, jag älskar verkligen det! Åt massa mat, hade knopat ihop en påskbuffé med lite andra inslag tex parma skinka. Sen sjöng vi såklart! Jag är fortfarande lite öm i halsen. Jag tar nog i för mycket när jag sjunger haha.. Barnen fick gå på skattjakt och göra efterrätten, en tårta!
 
Bilder kommer här..









 
 

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Underbart! Sådan fest vill jag också gå på! :)

2013-04-01 @ 02:24:25
URL: http://lilldjupas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0