Planerar veckan

Jag gillar söndagar, det är liksom ett slut och en helt ny härlig vecka framför mig. Sen går ju veckorna så himla fort så snart är det söndag igen. Mina stående veckoplaner är ju jobbet(väldigt mycket jobb denna vecka), minst 2 träningar på gymmet och aktivera Visa 3 gånger. Allting däremellan är varierande.
 
Jag lyckas väldigt bra med att planera in "ingenting tid" nuförtiden. Har ett lugnare tempo i livet och mitt sinne mår bättre av det.
Fina Visa och lyckliga jag
 
Nu skulle jag egentligen åka till mamma och pappa med Baltazar men jag orkar inte. Blir att åka dit innan jobbet imorgon. Mitt huvud värker lite fortfarande och jag tycker jag ser lite suddigare då. Blir en prommis nu sen sängen faktiskt. Kanske vaknar pigg imorgon då. Hoppas det inte är snöstorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0