SISTA godispasset

Shiit vad skönt, jag har gruvat mig och ångrat mig bittert att jag åt de där polkagrisarna förra måndagen. Men jag är en tjej som står vid mina ord. Så efter en sen frukost bestående av två valnötsbröd med smör och en celsius så tog jag och Ballen en promenad i den fina nya snön och sen åkte jag på gymmet. Jag var först och ensam. Skönt! Ställde in mina 59 jävla minuter och körde. Hade ett mål att uppnå 3000 slides. Jag uppnådde 3019 :D !! Jag uppnådde dock endast 495 kalorier och målet är ju 600 vet inte vad jag gjorde fel där. Trodde jag körde på random förra gången också men det gjorde jag nog inte. Fötterna gör dock inte lika ont idag så jag känner mig nöjd ändå.
 
Nu ska jag käka ett äg och sen åka till stallet och mocka och mysa lite med hästarna i hagen. 
 
OBS. Eftersom blogg.se har stängt ner alla bloggar så fortsätter jag ändå blogga så får ni läsa när dom har tagit tag i problemet. OK?! Fine. Jäkligt tråkigt dock eftersom inga kommentarer kommer in till mig:P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0