Slut på veckan

Det har varit en riktigt bra vecka. Hur är det möjligt att ett mående kan skifta så himla totalt på så kort tid. Känner mig helt lugn och trivs i livet väldigt bra nu. Ibland påminner jag mig själv och kollar av att jag är påväg åt rätt håll och det är jag. Jag vaknade imorse och hade ont i halsen, tänkte att det kanske var för att jag skrattade och sjöng så mycket igår, men jag tror det är en förkylning på G. Det svider liksom mellan halsen och näsan. Hoppas det går över till imorgon. Nu kollar jag på det Okända och dricker vatten, vatten och vatten. Det är bara då halsen känns bra haha.. Har tvättstugan också. Så jobbigt för jag skulle helst vilja gå och sova nu. Är trött och ögonen svider liksom.
 
Tidigare idag mötte jag upp Lina istallet och vi tog en promenad. Jag red Visa och hon gick med Sune. Visa reagerade inte på någonting, inte någonting, så himla skumt att hon kan vara så olika. Sen när vi skulle byta så Lina skulle rida och jag gå hem så upptäckte Lina att Visa var halt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0