Friskare

Jag kände mig friskare och mer uttråkad än tidigare så jag tog mig en motionsrunda. Imorgon vet vi om det var ett dumt eller bra val. Jag gick och joggade litegrann, 5.6 km, 49 minuter, nöjd! Jag har inte ett uns ont i knäna så det är ju ett stort plus. Dock har jag nog aldrig eftersvettats så mycket som jag gjorde idag, förhoppningsvis var det förkylningen som svettades ur.
 
Har klarat av dag två i 77 dagar utmaningen, skönt, bara 75 kvar haha.. Imorgon är det en fullspäckad dag, jag hoppas att jag är pigg och allert. Nu ska jag lägga mig på spikmattan och kika färdigt på Erin Brockovich innan jag ska ha en godnattssömn.
Finaste killen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0