God natt

Katten överlevde även denna dag. Var hundvakt till Sune idag och så råkade jag lämna gallergrinden öppen mellan köket där han var och till rummet där Katten och Ballen var. Tror ni inte att han smiter ut och hugger mot Katten som bara sitter kvar på soffan och tror att det är en snäll hund som alla andra hon träffat på. Hon är inte speciellt rädd om livet min katt. Hon sprang inte iväg förrän jag kom springande gormandes på Sune som inte fattade någonting. Han kolla lite oförstående på mig och viftade på svansen och trodde säkert att han skulle få godis eller nått. Åhh herregud.


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahha hanna din katt är den mest accepterande o lättsamam katt jag mött.

Svar: Ja verkligen!
Hanna

2013-05-09 @ 09:20:42
Postat av: Lina

Tur Sune kommer och ger lite spänning i vardagen!

Svar: Haha ja det behövs ju:P
Hanna

2013-05-09 @ 10:54:25
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0