Kärlek

Lillstallet är lika högt rankat ställe som Växbo för mig. Det är helt underbart och bara massa bra känslor poppar upp i mig där. Jag ler bara jag tänker på´t faktiskt. Är inte det helt underbart!
 
Ikväll knäppte vi lite kort och jag tänkte visa er några.
Jag älskar det här kortet. Ser ni kärleken?
 
Här skulle vi knäppa ett "mamma och dotter kort" och jag prassla med en sedel för att Visa skulle ha fram sina öron. Men det vara bara Dansa som reagerade på prasslet och hon ville absolut ha lite "godis"!
 
Annika provade zoomen kanske?!

Hästarna var inte på fotohumör ikväll och Lina skratta hela tiden och jag flinade på ett kort, bra jobbat gänget!

Kommentarer
Postat av: Jen & Johnny

Hehe det är inte så lätt att fota hästar alltså. Men dom är söta ändå! :)

Svar: Ja de finaste vi har :)
Hanna

2013-05-13 @ 14:45:30
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0