Lycklig

Åhh äntligen har jag haft nästan en hel dag utan oroande värk i magen. Det var himla välbehövligt och nödvändigt.
 
Gick upp vid tjugo över sju och tog en promenad med lite jogginslag med Baltazar. Sen tog jag en snabb dusch och glömde äta.
 
Vid nio åkte Lina, jag och Baltazar på hopptävling i Högbo. Skönt att det var utomhus. Ingen vi kände red men det är alltid intressant att kolla.
 
Hade ingen mat med mig heller och jag kände verkligen inte för hamburgare. Så jag gick till cafeét och de fixade ihop en riktigt bra lchftallrik till mig. 
Åt dock typ 3 av köttbullarna, men så fick jag lite skinksås av Lina istället.
 
På vägen hem hämtade vi upp Lee, svängde in till Bronzac och mockade och fixade, sen köpte vi tacotallrik med oss till Lillstallet och bilder därifrån får ni senare ikväll. Nu måste jag ut och gå minst 6 kilometer så jag uppnår mitt mål med 4 träningspass denna vecka. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0