Sleepless

Jag har en sömnlös period. Det är mycket på grund av all ombyggnation tror jag. Lägenheten är allmän egendom och det stör min trygghetszon. Jag kan inte sova längre än sju på morgonen eftersom de bankar och kan komma in här precis när som helst. Kan inte somna för jag vill inte att det ska bli morgon. Mmm nu är vi inne på världsliga problem igen men this is my life.

Annars så är livet väldigt bra. Ekonomin är inte bra, 28 kr har jag kvar på kontot. Ajajaj så jag får helt enkelt inte köpa någonting. Har lite lösa pengar och det är tur eftersom jag ska göra naglar imorgon. Ska även hämta mitt schema och betala och hämta en present som Mina ska få.

På min minidator har A tangenten slutat fungera och HPn har inte gått att knäppa på så därav blir det inte mycket skrivet här inne.








Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Va kul att ni kom förb igår... ja saknar dig! Blev jätteglad av en liten surrstund :) Ska du ner nått på marknaden? Kanske kan gå en sväng? För övrigt tänkte jag på en sak... vilken jääävla snygg kropp du dragit på dig. Slank och vältränad! jag är riktigt imponerad!! Puss på dig

Svar: Jomen jääävla snygg vettu :D
Hanna

2013-05-22 @ 10:50:47
URL: http://www.lindaallstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0