Söndag

Jag blir helt vilsen på dagarna när jag jobbar helger. Jag är ganska vilsen annars också haha. Dagen började på jobbet och sen tog vi allihopa en prommis. Lina, jag, Linda och D. Blev en rejäl runda runt ridhuset och Blomman. Var riktigt skönt väder, sol och blåst, love it!
 
Sen åkte vi till stallen och jag och Baltazar slöade mest runt och busade. Här ligger Lina och fipplar med telefonen, Bronzac käkar gräs fast blir rädd för flaskan som Baltzar precis hämtat. En helt vanlig dag i vårt kära stall..
Kvällen har jag spenderat på kalas hos Linas pappa för hennes bror fyllde år. När vi kom hem tog Lina och jag en cykeltur runt Vik och Granberg på över en mil. Sen hämtade jag Baltazar och cyklade en sväng ute på Långnäs med honom. Så himla duktig lillkillen!
Bollnäs by night
 
Nu ska jag försöka kolla på en film. duscha i en paus, diska i en paus och sen sova eller börja läsa en ny bok! Idag har det varit en förbaskat bra dag. Jag har så fina människor i mitt liv, det är jag galet tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0