What?!

Lite så känner jag om den här dagen. Har haft ont i huvudet och det förstör så mycket. Hela dagen blir liksom i dvala då. Tog en prommis med Sune och Baltazar i Storstallet när Lina red Bronzac men något annat har jag knappt gjort.
 
Vi åkte med Dansa till Storstallet och Lina red henne. Jag har nog kommit fram till att det här med inridning är lite väl tufft för mig(jag sitter alltså på sidan av och kollar på). Idag var jag konstant nervös i en timme, fick ont i magen och ännu mer ont i huvudet. Men Lina tyckte att allting kändes jättebra och det är huvudsaken!
 
Nu ska jag lägga mig i ett bad, motionen får vänta tills imorgon för huvudvärken ger inte med sig och min näsa svider.
Inte speciellt glad och pigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0