Friday

Har varit en riktigt bra fredag den 1 november. Började dagen med hurtrundan jag skrev om tidigare. Sen åkte jag till Alfta för att gå på Core och så blev det inställt men Malin och jag körde efter ett schema på gymmet istället. Då åkte jag till stallet och mockade och fixade maten, hästarna var längst ner i hagen som vanligt så jag träffade dom inte. Väl hemma duschade jag och plockade med alla grejer här hemma. Har även lagat kyckling i ugnen.
 
Marie och barnen kom och hälsade på och jag fick blommor! Har dock tappat bort alla vaser så de får stå i en glasburk. Resten av kvällen har jag plockat upp varenda pinal jag äger och har och placerat den där den ska bo här i mitt nya hem. Vissa saker har tillfälligt boende i 2 Ikea kassar måste ha en tv bänk och ett skrivbord. Imorgon ska jag åka på Erikshjälpen och spana lite hade jag tänkt.
 
Baltazar bor hos mamma och pappa i några dagar så jag och Katten är helt ensamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0