Dagen

Fortfarande en arbetslös tjej här bakom tangenterna. Jag blir påmind när jag varje månad skriver in aktivitetsrapporten och funderar på om jag ansträngt mig tillräckligt i ögonen på Arbetsförmedlingen. Jag anser det. Jag är en aktiv arbetslös trots allt. Denna månad blir dock svår, har sökt ett jobb hittills, en ansökan skickad. Det finns liksom inga jobb att söka, finns inga fler företag att kontakta, finns inga fler kontakter att rota i. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas att jag får något av de jobb jag hittills sökt kanske.
 
Varit till Söderhamn med Lina och Johanna och shoppat lite idag. Två mysiga höstiga tröjor som är lite lik min rosa fina fast den ena är svart och den andra mörkblå med gröna trådar i. Låter asfult men är faktisk väldigt fin. Köpte även ett par vinterträningsbrallor med fleece i, sååå bra och sköna! Köpte annars inget onödigt bara några sköjlmedel och Grumme.
 
Sen har vi vart till stallen jag och Lina. Mockade Lillstallet, fixade Storstallet och jag körde en intervallrunda+konditionstestet när Lina red och sen åkte vi till Lillstallet och pysslade med hästarna och gav kvälls hö. Så himla mysigt att vara i stallet!!
Fått en urhärlig inflyttningspresent av Lina som passar en fryslort som mig perfekt!

Kommentarer
Postat av: Emma I

Du är duktig som kämpar på! himla svårt med jobb här :Z Hoppas vekrligen du får nått av de arb du har sökt Hanna! Vilka gosiga lurvisar (inte för att de är lurviga men jag hittar inte ordet ;) ) Jag har en inflyttningspresent åt dig jag oxå tihi. ååhå, kul shoppa lite nödvändigheter, Söderhamn, synd ni inte kom in på mitt café och fikade då ;)Kanske kan bli verklighet sen, en vacker dag, vem vet! *DRÖMMER*

Kram

Svar: Haha fan vad jag funderade vem du var nu haha.. Först tänkte jag att du var du sen tänkte jag Café?! Sen kom jag ju på allt vi pratat om :)
Hanna

2013-11-12 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0