Knät orkar inte

Idag fick jag peppa mig riktigt mycket för att orka mig ut på intervall rundan. Den tog dock slut efter 7 minuter. Knät hugger och viker undan sig för tyngden. Det gick inte att springa, det gick inte att gå fort, det som fungerar är att gå väldigt sakta och halta lite. Nä fy fasiken vad tråkigt.
 
Fick lite ont efter ridningen igår på Tage och idag när jag red Winston kanske jag svängde lite väl mycket på benen :P Får ta nya tag nu och hoppas att det går över fort. Brukar kännas mycket bättre dagen efter en sån här dag.
 
Baltazar tyckte dock att det var mycket roligare att gå till skogen och springa runt lös än att gå kopplad våran intervallrunda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0