Tisdag

Ikväll har jag vart på Kettlebells med Lina och Linda. Roligt med sällskap!! Det var jobbigt som satan men jag har nog aldrig fuskat så lite som ikväll faktiskt. Så skönt att känna att det går bättre. Kommer kanske ångra mig på torsdag då träningsvärken kommer att vara värst. Trodde aldrig att jag skulle kunna gå på kettlebells med bara en veckas mellanrum men nu har jag gjort det med :).

 
Tidigare idag var jag till stallet(fluffdjuren oven bor där, så söta!) och donade och lekte med Baltazar. Tänkte ta in Winston och ut och rida en sväng i min ensamhet för första gången men de sprallade runt så mycket i hagen så jag avstod faktiskt att gå ut i hagen idag. Imorgon gör vi ett nytt försök! Sen blir det tydligen kyligare till helgen igen så marken blir för hård och hal utan vinterdojjor.
 
Jag känner mig helt tom i huvudet just nu så jag avslutar här och kryper ner i mitt alldeles underbara sovrum med mina två lurvtussar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0