Helt ärligt

När jag går på ett pass så går jag för att ta ut mig. Annars skulle jag inte gått dit. Jag tycker inte att det är roligt att träna men om jag ändå är där så gör jag mitt bästa. Jag blir as svettig och ser ut som en fläbbig blöt klump. Idag gick det ap dåligt till råga på allt. Jag var inte alls i bra form för ett så pass hårt pass som kettlebells är. Jag har ont i handleden(som vanligt fast värre), ont i knät och så har jag ont i höger axel. Kettlebells är ett pass för hela kroppen och jag behöver vara ganska pigg och fräsch för att orka göra ett sånt pass bra. Men jag gjorde det och jag kämpade så bra jag kunde. Tränaren pratade nog mest med mig och det är lite jobbigt(fast väldigt bra såklart) för jag vill inte stå med bortförklaringar hela jäkla tiden och bara "nä jag kan inte böja knät så för jag är rädd att det ska hoppa ur led" eller "Ja fast jag vill inte ha den liggande MOT handleden för jag kan inte vinkla handleden så". Jag är så van att snedbelasta och rädda upp mig själv på grund av mina "brister" att jag inte ens märker eller tänker på vad jag gör och därför är det otroligt viktigt att få tips och råd så jag blir mer uppmärksam. Men det är när jag inte kan eller vågar göra dessa förändringar det känns som att jag är dålig. Men jag är nöjd med passet och jag gjorde det bästa jag kunde och var helt darrig och svettig efteråt.
 
Det jag egentligen ville skriva eller fråga om är; Går folk på träningar för att flörta?! Helt ärligt jag är inte alls smickrad av sugande blickar på min kropp när jag står och svingar ett jävla klot mellan benen och juckar fram den eller krälar runt på golvet i en burpee med en hängande magkluns under mig. Whats up with that?! Alltså jag förstår att snygga tränade människor som ser fräscha och starka ut kanske känner sig snyggare av det men jag? Nä.
 
Nu vill jag veta hur ni upplever det här? Jag är ju lite ovan med alla dessa blickar överallt i allmänhet MEN på träning, är det verkligen kul/bra/härligt?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha du är så jävla rolig !!!
De kanske tycker du är råsnygg & het när du kämpar och svettas. De ser inte på dej såsom du gör. Ha ha ha
Och du är ju HUR vacker som helst. Bara din inställning och jävlaranamma gör folk intresserade.
Utnyttja det istället och flörta järnet så kanske de betalar för att du ska träna med dom 😂😂😂😂
Pöss

Svar: Puss
Hanna

2013-10-18 @ 16:35:43
Postat av: BR

Å ena sidan - om någon tycker att man är snygg trots att man är sjukt svettig och "ful" så är det ju bra (eller?) men å andra sidan - när jag tränar så vill jag ju träna, inte ragga eller raggas på!

Svar: Hahaha ja så kan man ju se det :P Fast de kanske tror att jag är en träningsmänniska då och då får dom ju lite fel uppfattning om mig :) Under ytan du vet :P
Hanna

2013-10-18 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0