Hemma vid

Vi, jag och Baltazar har knappt varit hemma i lägenheten sedan vi flyttade. Så idag har vi haft en riktig hemma dag. Jag har burit upp det sista på vinden vilket känns så skönt men nu är det väldigt tomt här hemma. Det ekar och ser ödsligt ut men det är inte lika mycket kaos iaf. Sen har jag plockat in allting i garderoberna. Jag bestämde mig för att skippa byrån och kommer istället att ha olika lösa lådor. Vi får se hur det kommer att fungera. Kan nog lätt bli lite kaos med massa lösa lådor som jag ställer huller och buller i en stressad minut. Annars så saknar jag en stor soffa. Ska nog åka och köpa den i veckan trots att den är i hår åtdragande tyg.
 
Behöver flera andra möbler också men jag hittar ju inte några jag vill ha. Så tråkigt.
 
 
Vi har även utforskat området lite idag och bara strosat runt. Hittade en perfekt skogdunge där vi kommer att tillbringa massor med tid. Så himla mysigt och nära. Det var dock massa skräp så det plockade vi bort haha.. kände mig som en lortgris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0