Imorgon flyttar jag

Det är ett faktum vi inte behöver prata om just nu. Idag har jag haft avslappnings dag med några av de bästa jag har i mitt liv. Det behövde jag. Var i stallet själv på förmiddagen och bara pysslade runt och lekte med Baltazar. pratade med kossorna och mockade. Tycker att det är mysigt att kossorna flyttat in i ladugården igen. Man är liksom aldrig själv. Sen åkte jag hit..
 
Och efter 4 timmar tog jag en tur på stadens möbelbutiker helt själv och kikade på soffor, fotöljer och köksbord men jag hittade bara dyra ljus som jag "unnade" mig. Sen åkte jag till Storstallet med Lina och gick från stallet till Linas mamma. Fort gick det! Så himla skönt att känna mig pigg i kroppen igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0