Min mage är paj

Jag är ju så otroligt lyckligt lottad att jag sällan har värk(förutom handen) i kropp eller huvud. Men nu har min mage börjat jäklas. I tre dagar har jag nu haft ont, som små kramper. Det är så himla irriterande och jag tror att det är på grund av att jag kanske har varit orolig?!  Det tar för mycket energi av mig för att vara okej men jag vet faktiskt inte vad fan man ska göra. Jag ligger på spikmattan och badar. Roligt liv.
 
Just den här veckan känner jag mig läskigt ensam också. Lina är i Tyskland så jag är ensam mest hela tiden, träffar ju henne typ varje dag annars. Marie har åkt till Cypern så jag har inte våra promenader att skrika ut all min frustration och skit:P. Christine är borta på semester lite här och var så inga promenader eller träningar med henne heller. Johanna är busy men jag ska få träffa henne på torsdag.
 
Vet ni vad som är det positiva med att alla mina nära är borta?! Jo några av mina bästa vänner kommer hem precis den här veckan så nu har jag ju tid att träffa dom! Sofia kommer hem imorgon och ska med mig till stallet på onsdag då vi bara ska mysa och må bra. På fredag ska jag ha en lång dejt och rida med Sanna som kommit hem från Spanien.
 
Ibland händer saker på en gång och det kanske är bra. Men för min mage är det nog lite väl magstarkt. Just ikväll skulle jag behöva en lång promenad med en god vän och kanske en kopp te.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0