Tisdag

Efter en långpromenad med Marie och sen lite shopping sitter jag nu hemma i soffan och ska strax dra mig mot stallen. Jag ska rida Winston en sväng, det känns lite läskigt men det går nog bra. Känns som att jag hade tur att jag satt kvar i förrgår. Men det känns bra att vi förhoppningsvis får en stabil ridtur i kroppen också innan Lina överger mig/oss haha..
 
Tänker öka på min träningen framöver. Jag har hakat på mammas utmaning att gå minst 2 mil i veckan, minst 6 km fart såklart. Sen ska jag försöka utnyttja tiden så mycket som möjligt nu när jag ändå är ledig om dagarna. Svårt att få till grupp passen eftersom jag oftast är i stallet den tiden. Men vill klämma in i alla fall 1 i veckan. 
Så vackert ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0