2013-09-11

Baltazar har kräkts överallt inatt och nu på morgonen. Det är så synd om honom. Han fick väl i sig något skit igår och då blir det såhär. Nu verkar han bättre men vi skippade morgonens promenad och var bara ute på gården istället.
 
Nu ska jag faktiskt ta tag i mitt kaos till lägenhet. Det är kläder överallt som vanligt och jag är bara så taggad att flytta härifrån. Ska kolla på några nya lägenheter de kommande dagarna men jag och beslut alltså. Det är jobbigt. Men jag vet att det blir bra sen. Om några månader kanske jag känner mig hemma i mitt nya hem. Funderar på att flytta till Växbo en sväng. Mitt prio ett i hemsökandet är att jag ska våga gå ut när jag vill oavsätt tid på dygnet och det är inte överallt jag vågar det här i stan.
 
Ska leta efter en resa nu också. La det på hyllan ett tag för jag ville bara vara hemma. Men Linda vill verkligen åka så då åker vi. Helst 19 september. Har ni några tips?! Vi funderar på vårt älskade Mallis eller något nytt som Kroatien. Ska ta en helg med Katja också, spännande, hon planerar.
 
Idag ska jag rida lektion på Tage för Lina och det ska bli så roligt. Säkert asjobbigt men ändå utmanande och en väldigt bra chans att lära mig. Så ska Lina rida ut på Dansa, det ska bli spännande.
Köpt en ny ridhjälm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0