Bolleberget 1 gången

Jag fick en idé för ett tag sedan att jag skulle ta mig uppför Bolleberget, Bananbacken. Nu har den legat och grott i hjärnan och idag tog jag tag i saken. Christine med sin härliga energi och glädje hängde med. Mitt mål var att inte stanna och att ta mig ända upp. Jag nådde inte mitt mål för jag stannade två gånger men jag tog mig upp. Orkmässigt skulle jag nog kanske orkat en vända till men jag vill se hur denna typ av pass påverkar knät. Känns som att det sliter ganska mycket nerför. Men jag klarade det och det var det jag ville!!
 
 
Jag fick tiden nästan 12 minuter upp och totalt 20:07. Jag får inte springa ner utan ska gå, annars kunde det ha gått fortare där. Totalt blev det 1.5 km bara men det är ju en slalombacke så det känns ganska långt.

Kommentarer
Postat av: sanna

coolt!

2013-09-06 @ 11:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0