Fryser ihjäl

Allvarligt talat så är det skitjobbigt att frysa hela tiden. Jag kan gå med mysbyxor och tjocktröja i stallet när Lina håller på dö av värmen. Igårkväll frös jag i en lägenhet full med folk och massa tända ljus. Jamen jag fryser konstant. Det blir bättre om jag äter ägg, jag undviker ju dock det om jag kan för jag tycker inte det är så gott. Jag sover i sockar, täcke och två filtar. Jag kan ändå vakna för att jag fryser. Jag kan frysa fast jag svettas av ansträngning. Så det känns som att fryskänslan är lite konstig på något vis fast den försvinner ju om jag duschar hett eller klär på mig massor. Är så jävla trött på att frysa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Att frysa är en biverkning av viktnedgång tyvärr (fast det vet du väl redan)

Svar: Ja fast jag har ju inte gått ner i vikt på länge.. tror jag iaf för jag har slutat väga mig haha..
Hanna

2013-09-11 @ 19:37:32
Postat av: sanna

Det finns bara EN sak som funderar fñr frusdna människor och det är ULL. Köp riktiga fårskinstofflor och en härlig ulltröja , jag överlever inte Sverigfer utan ullkoftor. Finns inget materail som väörmer lika dant, finns även ull undertröjor som man kan ha under andra tröjor . Det finns ull underställsbyxor oxå. Jag lovar att du slutar frysa !:)

2013-09-12 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0