Happy Friday

Sitter i en ren lägenhet och njuter av att vara ledig. Vet ni att jag känner mig väldigt sällan ledig. Detta trots att jag väldigt sällan har några tvång i mitt liv. Idag har det varit hit folk och kollat på lägenheten och vet ni? Jag tycker ju att det är roligt med människor. Tänk att jag nu kommer ha chansen att få prata med flera helt okända personer bara för att de vill se min lägenhet. Alltför ofta behöver jag påminna mig själv om att jag tycker att det är mer spännande än jobbigt. Det var inte ett uns jobbigt att ha dom här hemma bara härligt och intressant. Jag tror jag är en för nyfiken människa som lockar fram att människor ger mycket av sig själv. Kommer ni ihåg killen som kom och köpte en telefon som efter en stund klädde av sig tröjorna och stod här halvt utan kläder?! Herregud.
 
 
Sitter och gråter en skvätt till Spårlöst. Strax ska jag och Baltazar sätta oss ute på gården och bara vara. Är jättefint väder med sol och lite blåst! Så ska jag klura på hur blir med hästarna framöver. Livet är lite chansningar och det är ju det här med chansningar jag är så dålig på. Mycket svårt, lätt att kroppen bara sprudlar iväg mig till ett beslut haha.. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Killen som stod halvnäck det har jag missat, nu får du berätta :-)

Svar: Ojdå, jag kanske inte har skrivit om honom här :P Hahaha..
Hanna

2013-09-13 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0