Min fredag

Började dagen med att bestämma mig för en runda på olika bostadsområden i stan. Tog Baltazar med mig och traskade runt och kände mig för. Träffade en surtant vid Tågmästarhusen och sen träffade jag den goa gubben och tittade på lägenheten igen. Finns många olika människor i denna stad.
 
Min checklista till boende är:
* Energin i rummen och området.
* Nära till stan, det är ju en definitions fråga.
* Badkar.
* Balkong.
* Nära till skog eller natur känsla.
* Upplyst utanför huset (jag är mörkrädd).
* Nära till parkeringen.
 
Men jag kom nog inte närmare något beslut. Jag hatar verkligen att inte veta hur jag ska göra och vad jag vill. Typiskt.
 
Senare under dagen mötte jag upp mamma och vi handlade massa mat som hon ikväll gjorde en väldigt god fläskfilé gryta av! Alla kom hem och vi pratade och skrattade. Och nu ska jag kika lite på tv med Baltazar medans de andra går och lägger sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0