Mysiga Josse

Jag bestämde mig för ett barbacka pass. Tycker att det är lättare att känna hur hästen går då och jag kommer åt lättare med skänklarna. Josse tyckte nog att det var lite konstigt. Vet inte om de brukar rida honom barbacka. Men vi struttade runt mest i skritt och gjorde volter, och red olika vägar för att han skulle göra som jag ville. Han blev lite svår idag och ville smita undan men till slut hittade vi ett bra sätt och sen provade vi allting i trav och då sprack det. Haha jag kunde inte vara lika stabil i traven så det var helt klart mitt fel. Är dock väldigt glad att jag har förmånen att öva mig på massa saker på denna goding.
 
 
Så himla fin!

Kommentarer
Postat av: lina

Åh har du äntligen fått rida barbacka i strumpor! :)

2013-09-06 @ 18:24:27
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0