Nytt företag

Jag brukar nästan alltid handla på samma butiker och samma internet sidor. Men efter att ha sökt efter ett regnställ ganska länge så bestämde jag mig för att beställa ett från Stormberg. När jag ändå var inne på deras sida så hittade jag ett par lite roliga träningsbyxor och en jacka som är vindtät. Allt jag handlade kostade mig 456 kronor. Allting jag handlade var reavaror.
 
Enbart regnstället skulle annars ha kostat 599 kr men pga att det enligt beskrivningen var en fläck på överdelen som gick bort i tvätten så var den nedsatt. Likaså med jackan som egentligen kostade 399 men nu 59 kr. Träningsbyxorna var det bara rea på ändå, 50%.
 
Snabb leverans med tanke på att de levererar från Norge. Jag känner mig väldigt nöjd och ett plus var ju att allt passade. Ett extra plus blir det för att en viss procent av det vi kunder handlar för går till att göra världen lite bättre..
 

Kommentarer
Postat av: Marion

Wow, vad billigt! Uppdatera om det tillkommer införselavgifter, annars är det ju lätt värt att handla där! Hoppas du blir nöjd med kläderna! :-)

Svar: Inga extra avgifter. Dock kostar ju kläderna lite mer när de inte är på rea men en väldigt bra sida överhuvudtaget tycker jag :)
Hanna

2013-09-09 @ 20:40:36
Postat av: Marion

Svinbra!:-D

2013-09-10 @ 05:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0