Pyssel på datorn

Jag har massor med saker jag borde ha pysslat med på datorn nu när jag haft mycket tid. Knäpper galet mycket kort och har hur många filmer som helst på Lina och hästarna. Frågan är vad jag ska spara och inte. Jag har varit dålig på att sortera och radera. Men jag ska nog ta tag i det imorgon.
 
Det var någonting alldeles speciellt jag skulle göra imorgon och nu är det helt borta ur minnet. Det var längesen jag glömde bort något ska ni veta. Alltså på riktigt. Och vissa säger att man blir seg i hjärnan av lchf kost. Eller ja jag har tappat bort en hem nyckel så nu när jag flyttar får jag böta 1000 kronor. Tror dock inte att det är jag som slarvat bort den utan jag ger det odelade ansvaret till mina vänner alternativt familj.
 
Ska nog åka och umgås med mormor och morfar imorgon. Om jag är lite friskare så kanske jag släpar med mig Frida, Sam och hundarna runt sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0