Roadtrip

Idag åkte jag, syrran och Vidar på en roadtrip till Valbo för att shoppa lite. Eller Linda skulle shoppa ny tvättstuga och jag skulle mest bara vara sällskap. Men vi fastnade ju överallt. Jag älskar Stadium Outlet! Köpte dock bara ett par gråa tränings tajts, rosa raggsockar och bestick. Annars så köpte jag ett par stallstövlar(med gummisula och tygskaft, är kladdigt i hagingången så jag behöver dom verkligen), hörlurar till telefonen, leksaker till Baltazar, hästgodis, en filt, en skrivbok mm.
Vi åt mat och drack massa kaffe. En riktigt härlig dag! På vägen hem hoppade jag av i Storstallet och hängde med Lina när hon red ut Dansa med Anette och Tage. Jag vill också ha en häst. Men shit vad mörkt det är på kvällarna nu. Känns riktigt läskigt att det är kväll redan klockan 20. Jag glömmer från år till år att det är såhär. Men det är ju väldigt mysigt också när man får tända ljus och bara ligga i soffan en hel kväll. 

Kommentarer
Postat av: sanna

Dricker du kaffe?! WHY?

2013-09-17 @ 09:17:29
Postat av: Em

alltid trevligt med en shoppingtur!! :D <3
ååå stadium outlet ;) Hoppas du hittar någon mysig och bra häst Hanna! oja, skrämmande att hösten kom så fort ändå, eller mest mörkret :(

jag blev så deppad idag, när jag insåg att cirkelgympasset var fullt på AQ :( jag som så gärna ville träna, ska köra ett core pass imorrn därefter ett mixpass bara för att det inte blev något ikväll ;) straffa mig sj!

Svar: Ojdå.. tat lugnt så att du inte sliter ut dig vännen!
Hanna

2013-09-17 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0