Seg söndag

Jag tänkte börja ett nytt rejs idag med träningen men ställde in eftersom jag inte är helt frisk ännu. Jag känner mig inte sjuk men jag är väldigt täppt i näsan. Ska nog ta Baltazar och åka till Bolleberget en sväng nu, får se hur mycket jag orkar.. Ska styra upp maten lite i veckan också. Mer matlådor och mindre varje dag shopping. Det är ju så himla lämpligt att köpa ny mat. Är sällan sugen på det jag har hemma. Men jag måste bli mer ekonomisk i mat frågan framöver. Jag är sjukt taggad på träning bara för att jag inte kan/får/bör träna och sugen på massa god mat nu när jag har smaken tillbaka. Blir nog bra det här!
 
Längtas till jag är frisk, har flyttat och skaffat en häst och jobb!
 
Sjaskig tjej i myskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0