Spänningen släpper och..

.. jag är överlycklig. Jag har varit iväg och provat två hästar idag. En bastant herre som är stark som en oxe men tydligen väldigt snäll och orädd. Det kändes som att vi klickade men jag måste vara mycket tydligare. Inte så känslig för skänklarna utan vill mest gå dit han ville. Han har dock inga "farliga" dumheter för sig. Han ville gärna springa fort fort hemåt och då blev han stark.
En lite tittig, känslig och sprallig häst med massa motor och som hoppar bra. Om mina ben var rätt död imorse efter berget igår så är det ingenting motför nu. Men jag är så nedrans lycklig att jag vågar chansa mer nu och att jag klarar av så himla mycket jag aldrig trodde jag skulle göra. Idag har mitt självförtroende fått sig ett uppåt hopp. Jag galopperade en helt främmande häst med massa motor i en helt ny skog och jag var livrädd en stund men samtidigt väldigt lycklig. Vilken kraft!!
 
Nu ska Baltazar och jag ha mystid resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: lina

Tuffing!!

2013-09-05 @ 21:55:09
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0